0
0
0
0
0
0
0
0
1
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0

Jag saknar dig... Johan

Jag är så sjukt pepp på att se filmen Jag saknar dig med min tvillingbror och companion Johan. Så jag skickar in oss som bidrag till tävlingen "Du kan vinna biobiljetter till dig + en kompis eller någon annan du bryr dig om!". Som motivering vill jag att ni trycker på Play-knappen här under och börjar läsa. Glöm inte servetten för tårarna.

Johan Rothoff Andersson

Vem är Johan? Varför skulle jag sakna honom om han blev påkörd av grannpojken? Och framförallt: Varför ska vi få biobiljetterna?
Johan till vänster och Erik till höger
(Johan är till vänster och jag till höger)
Som ni kanske direkt ser så är vi tvillingar. Vi kom ut ur mammas mage samtidigt och bodde där i (lite mindre än) nio månader tillsammans. Han var min första rumskamrat och jag hans. Sedan dess har vi hängt ihop genom vått och torrt.
(Åter Johan till vänster och jag till höger)
Vi är det perfekta paret för just den här filmen. Vad vore inte mer lämpligt för dundersuccéfilmen Jag saknar dig än två tvillingar som älskar varandra mer än jorden? Speciellt i en film där ena tvillingen dör! Jag kan då inte komma på några bättre.
Nedan följer två bilder från några år tillbaka:
Så snälla reklammänniskor som bestämmer vem som ska vinna två biobiljetter till superfilmen Jag saknar dig: Välj oss, så jag kan säga till honom hur mycket jag älskar honom.

Det här är till dig Johan.


Kommentarer

Men sara du är inte min flickvän :( Men dina bilder uppskattas ändå :D

2011-09-07 @ 17:05:32
URL: http://erikvillintehaen.blogg.se/

åh, vad fint !

Svar: Tack
ErikPerik

2012-05-25 @ 13:43:28
URL: http://angelchanelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Klicka där →