0
0
0
0
0
0
0
0
1
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0

Jag ska flytta

Bara så alla vet så har jag köpt en lägenhet. Där:
 
 
Jag flyttar in på onsdag. Det är en trea på 71m2.
 
Jag kommer behöva byta golv, måla om, ta bort en dörr, byta kök. Badrummet är nyrenoverat pga stambyte, vilket är bra. Dessutom måste jag skaffa el, försäkring, internet, tv, hemmaserver, telefon (lolno), katt, och massa vuxengrejer som jag knappt förstår, Här är en bild på utsidan: (Gissa vilken som är min)
 
 
Så den som vill titta förbi kan ju bara knacka på dörren/slänga lite grus på köksfönstret eller nåt så släpper jag in er/dig. Men inte än, för just nu står det tomt. Det vore lite creepy om ni tog er till Roslags Näsby när jag inte ens bodde där. Kanske om två veckor.
 
Har ni några tips på TV?

Kommentarer

åh va fint! får jag hälsa på?

Svar: Ja! :D
Erik

2012-11-25 @ 20:49:44
URL: http://anna.blo.gg
Anonym

Detta verkar mycket lovande ;)

2012-11-26 @ 14:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Klicka där →