0
0
0
0
0
0
0
0
1
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0

Sv: Jag tror jag gör rätt nu

Jag har haft en rätt så trevlig fredag. Anledning kan ha varit att Olle Hedberg gick vidare i idol och för att han är typ fett biff (enhandsarmhävningar wtf). Gotlänningar är koola, men, det var också för att den här personen var på besök.

WOZY

Gör notis i Wozy's cameo. Inte varje dag han får vara med på the Internets. Lika glad är nog kameran, men man ser ju att Wozy är snäppet mer spårad. Liksom, han flashar ju typ hela vingen. Annars har jag hängt med Sara och Johan idag. Råkul, tack bloggiskompisar.

 

Det är skönt att det är lördag. Inget tråkigt som händer imorgon, typ skola, eller läxor som man borde göra. Ganska skönt.


Kommentarer

Sv: Det tror jag med.

2010-10-17 @ 12:41:39
URL: http://pearlplatt.blogg.se/

Åh Anna!

2010-11-14 @ 21:05:38
URL: http://awidescreendream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Klicka där →