0
0
0
0
0
0
0
0
1
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0

Idag vill jag

Just nu sitter jag hemma och har lite saker jag vill och inte vill (men måste göra). Så då tänkte ju jag att jag kan serieblogga om det jag gör, för att ni ska ha något att läsa och för att jag ska få lite inlägg så att jag kanske också får pageing på min kategorisida. Nedan följer en oordnad lista.

  • Spela Crash Bandicoot
  • Få igång min nya kontroller
  • Läsa/Göra fysik
  • Få min pager att fungera
  • Betala lite saker (studentmössa + gymkort)
  • Kolla klart på filmen om iOS-app development och pröva lite saker
  • Programmera lite på projektarbetet
  • Stalka Anna

Jag tror att jag kommer att hinna hälften av grejerna. Definitivt inte fysiken.


Kommentarer

HAR DU FÅTT DIN KONTROLL?!?!?!?!

2011-01-11 @ 18:32:13
URL: http://pearlplatt.blogg.se/

grej*

2011-01-11 @ 18:37:33
URL: http://pearlplatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Klicka där →